Pamatinformācija par Viessmann garantiju
Papildus likumā noteiktajai garantijai mēs piedāvājam arī papildu garantijas pakalpojumus. Garantijas termiņš sākas ar nodošanu ekspluatācijā, bet ne vēlāk kā 12 mēnešus pēc Viessmann piegādes. Ar šādām garantijām mēs apliecinām savu apņemšanos nodrošināt produktu īpašniekus un apkures darbu veicējus ar augstas kvalitātes produktiem, kas darbojas nevainojami. Viessmann piedāvā novērst bojājumus bez maksas. Ar nosacījumu, ka tie patiešām ir radušies materiālu vai ražošanas defektu dēļ.
Papildu prasības, lai iesniegtu garantijas prasību
- Viessmann sertificēta speciālista sistēmas iedarbināšana un nodošana ekspluatācijā .
- Uzstādīšana, apkope, pārbaude, apkalpošana un garantijas darbi jāveic tikai Viessmann sertificētam speciālistam.
- Ikgadēja pārbaude un apkope, kā norādīts Viessmann servisa instrukcijās.
- Jāizmanto tikai oriģinālās Viessmann rezerves daļas.
- Rēķinam jābūt pilnībā apmaksātam
- Produktam jāatrodas Latvijā
Uz ko neattiecas garantija?
Viessmann garantija neattiecas uz visiem defektiem vai bojājumiem, kas radušies dēļ nepareizas apkures sistēmas konstrukcijas vai nepareizas iekārtas montāžas rezultātā. Tas pats attiecas arī uz gadījumiem, kad ir izmantota nepiemērots kurināmais. Arī nepareizi pārveidota sistēma vai trešo personu ražotas detaļas var radīt bojājumus, uz kuriem neattiecas mūsu garantija. Tāpat arī nolietojamās detaļas vienmēr jānomaina atbilstoši Viessmann norādījumiem. Pretējā gadījumā Jūs nevarēsiet izmantot Viessmann garantijas sniegtās priekšrocības. Pie šiem defektiem pieskaitāmi arī bojājumi, kas radušies ārējo faktoru, piemēram, sala, rezultātā.
Papildus šiem pamatnosacījumiem mēs piedāvājam arī vairākus īpašus garantijas pakalpojumus, kas aprakstīti turpmāk.